Wednesday, February 2, 2011

Treb dadacă, blea.

Blea. Aşa se începe. La tractorişti chiar am observat. "Blea, da vreu.". "Blea da-i haroşaia". "Blea şi buşi seksualinâie" "Blea brat, împrumută-ni un stolic..."

Blea trebuie dădacă. Cu toate că aproape am două vieţi de teenager, I'm a fucking mess. Uit să mănânc. Uit să mă spal. Am o mâţă în cap. La colegiu nu însuşesc temele. Întârzii dohuia. Pe lângă asta trebuie bani şi eu nu fac nici un efort să caut de lucru. Viitorul e incert. Cam ştiu ce vreau, da cum să ajung acolo huivoznaet. Blea. Înjurăturile ne calmează. Da blea, a fost dovedit. Ştiinţîfic, cum se spune. Cei care înjură sunt mai calmi şi mai puţin stresaţi.

Da, aşa de tare vreu dădacă. Să-mi spună la fiecare pas ce să fac. Eu nu glumesc. Mulţi poate nu ştiu cum să facă să scape de aşa situaţii. Eu, mie-mi trebuie aşa ceva. Caut dădacă.

Iaca Kari Byron de la Mythbusters. Blea şi-i haroşaia.

1 comment: